Reizen en Swaziland! - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Cas Jochem - WaarBenJij.nu Reizen en Swaziland! - Reisverslag uit Manzini, Swaziland van Cas Jochem - WaarBenJij.nu

Reizen en Swaziland!

Door: casenjochem

Blijf op de hoogte en volg Cas

02 April 2012 | Swaziland, Manzini

Beste vaders, moeders, familie, vrienden,

Na een goed verlopen reis zijn we dan na ongever 13,5 uur vliegen aangekomen in het zonnige Swaziland. Naja goedverlopen. Ik (Cas) was meteen op schiphol al mijn boardingpas kwijt en vergat bijna men paspoort in Johannesburg maar dat heeft ons verder niet vertraagd.

In Swaziland zitten we nu in een''lodge'' met andere vrijwilligers. Het zijn nog voornamelijk Nederlanders die er al een tijdje zitten en binnenkort vertrekken. Onder die Nederlanders 2 dames uit Leiden en omgeving. Waarvan er eentje zelfs bij Melle in de klas heeft gezeten... Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is.

Morgen krijgen we een soort introductie achtige dag en gaan we naar het museum en memorial. Het museum bestaat uit 2 zaaltjes :). Woensdag gaan we op safari in het Kruger National park voor 5/6 dagen. Daarna laten we weer van ons horen en mogen jullie wegkwijnen bij alle prachtige foto's

Ik kan met die toetsenbord overigens geen dubbele punten en accenten op letters plaatsen dus stoor je er niet aan.

xx

Jochem en Cas

• 02 April 2012 - 12:35

Lotte:

Jeutje, dat jullie zo snel in Swaziland internet hebben! Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet, mannen! Liefs en -x- Lot

• 11 April 2012 - 08:49

Tante:

Hoi Jochem1

We zitten al een eindje in april nl de negende en vandaag lees ik je uitgebreid verslag. Ongelooflijk wat jij allemaal al gezien en gedaan hebt. Wat zal dat een belevenis zijn. het was een prachtig verslag en ik kijk uit naar het volgende. Intussen ben je aan het werk. Geniet van alles en het gaat jullie goed
    groetjes van Tante